STÄMMER DET ATT DEN BRUNNIT??

Godmorgon!! =)
Hur är det med alla underbara idag då??
Med mig är det bara bra trotts att jag blev väkt 3 mijloner gånger imorse av massa sms menmen dom visste la inte att jag var ledig idag..
Nu håller jag på att värma en baugette som jag sedan ska äta till frukost, blir nog en kaffe latte också, de va så länge sen.
När jag ätit och lite så ska jag börja fixa mig för att sedan åka och möta Mathias, vi ska hitta på något en stund nu på dan och sen ikväll skulle han på Mirran(krogen vid honom) tror jag..

Måste bara fråga om de e någon som vet om det stämmer att pizzerian Amigoz här i viksjö den som ligger vid Handlar, om den brunnit ner inatt?? svara gärna =)
puss!!


Kommentra
Jag har talat: Viksjö-bo

Den har brunnit ner

2009-05-29 @ 19:35:11

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0