SÖNDAGS MYS =)

Nej hörrni bitches här blir man inte klokare av att sitta så tänkte lägga mig i sängen sätta på en film, tända lite ljus, hämta ett glas cola och bara gosa ihop mig och njuta av livet, var länge sen jag gjorde det fakitskt.
Men vi hörs förmodligen senare, ska försöka att inte somna denhär gången(a)
ska faktiskt försöka att inte sova på hela dan för då kan jag sova tidigt ikväll och det behövs!
puss!!!!


Samma dag som jag tittade på Adams träning.
gud vad jag saknar kameran föresten.. fortfarande inte fått tillbaks den så alla bilder på senaste e tagen med mobilen..

Kommentra
Jag har talat: Anonym

Varför låter de som ni är tillsammans men när han skriver ut SINGEL!! på sina sidor? Bara undrar, för ni är tillsammans igen elle? XD

2009-05-17 @ 16:11:34
Jag har talat: Nenne

Förlåt syster, Helen har den, ska få tillbaka den snart, jag lovar! :)

Och du här över? Den här diskussionen har uppkommit flera gånger här och du ska få samma svar som alla andra. 1. Man behöver inte skriva ut på nätet att man är tillsammans med någon för att det ska vara så. Eller du kanske inte har något eget socialt liv utan allt du vet får du reda på via internet? 2. Jag börjar undra om du är avundsjuk, är det så att du själv inte har någon och måste klanka ner på andra för det? Det är det typiska "tjejer kan inte unna varandra något"-syndromet. 3. Varför är du anonym? Våga stå för vem du är och kom tillbaka efter det! :D

puss och kram

2009-05-17 @ 17:31:42
URL: http://jageliten.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0