SÖNDAG!

Godmorgon allihopa!
Vaknade runt 11 idag av väckarklockan, ville inte vakna försent som ni kanske förstår, de e ju skola imorgon och man måste ju kunna sova ikväll också så man inte försover sig imorgon, som jag annars kan vara ganska duktig på  att göra...
Men veckan som kommer ska ja va i tid varje dag och gå hela dagarna och jobba på som fan! =)låter bra va??

Nu sitter jag här med en nygjort jordgubb och hallon smoothie, mums! verkligen skit gott och nyttigt också! =)
Folk säger att man inte blir mätt på en smoothie men man bli fan det!! fast efter ngn timme igen e man hungrig så ska äta ngn macka eller något då=)
Idag ska jag städa och tvätta och fixa iordning här hemma, finns egenltigen inte så mkt att fixa med lite finns de ju så jag kan sega klart det :P
Han från bussen igår tjatar om att göra ngt men helt älit så orkar jag inte det... Orkar inte fixa mig och shit, skönare att bara vara hemma och ta de lugnt om inget annat dyker upp =)
aja nu ska ja dra puss!!


Miss him alot...

Kommentra
Jag har talat: Sandra

sv: den är från gina tricot :)

2009-05-03 @ 12:11:47
URL: http://sandrakristiansson.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0