SOLEN SKINER, HIMLEN ÄR BLÅ..

Godmorgon mina sötnosar =)
Jag vaknade runt 10 idag men låg kvar och drog mig till ca halv 11 och sen gick jag upp, satte på kaffe och startade datorn, ska strax dra på mig bikinin och dra ut i solen och lägga mig och steka lite =)
Rummet måste ju städas också men vet inte om jag orkar ta det just idag, nästa vecka e jag ju ledig torsdag fredag, eller iaf fredag för på torsdag ska ju syrran ta studenten, visst fan de kanske måste vara städat då:P
Får nog kanske ta och städa imorgon då.. blä ;p
aja nu börjar magen prata också så får väll ta och stoppa något i den medans jag väntar på kaffet och sen gå ut och steka =)
puss!!


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0