SOLA ELLER "SOLA" ??

Nu har jag precis legat och degat på soffan ett tag..
Strax efter jag bloggat så gick jag och tog ett bad, skit skönt faktiskt!! Älskar att bada men inte förlänge, ibörjan är det skit nice men efter ett tag kan det bli långtråkigt, tror det kan ha ngt att göra med att jag typ är sälskapssjuk (a) hatar att vara själv en längre tid och i badet är man både själv OCH så är det helt knäpptyst så det kan ju kanske hänga ihop =)

Jag sitter iaf nu i min rosa sköna morgonrock, en handduk i håret och en kopp nybrygt kaffe, mums!!!
Jag har också ätit, vaniljglass med krossad choklad och hallon, shit vad gott det är!!!
Aja nu ska jag bara fundera på om jag ska sätta mig i riktiga solen en stund och få lite mer färg och sen gå och lägga mig i solariet en stund och sedan efter det sätta mig i riktiga solen??
Jobbigt val detdär ;)
aja ska iaf dra puss!!!



Min och camillas kaffe i torsdags! Jag e så jävla grym på att göra latte!!! ;)

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0