SOL SOL SOL!!

Sådär då har jag precis jobbat på brännan i ca 20 minuter och fick faktiskt färg bara på den korta tiden, tänk om ja hade haft hela dan på mig att glassa i solen, skulle väll vart en pepparkaka i slutet av dagen ;)
Men det känns bra att man kan ligga så kort tid och ändå få färg =) så nu kan man ju sakta men säkert börja bojkotta solariet helt =) Har en solpolett kvar och tänkte använda den någon regning och mulen dag kanske, för när det ser ut såhär utomhus så är det ju ganska så onödigt att lägga sig i solariet ;p right??

Nu ska jag iaf alldeles strax hoppa in i duschen och sen börja fixa mig för att åka till camilla, tror det blir någon tunika idag, med mina nya balla leggings och några snygga skor =)
Sen funderar jag faktiskt på att bara dra på mig lite maschara idag och strunta i foundation och så för på så sätt får jag ju även färg i ansiktet när jag är ute =) men får se hur det blir med det, nu ska jag iaf fixa mig, puss!!


Här låg jag och glassade i solen =)

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0