SOL OCH PLUGG!

Yo bitches!!
Nu sitter jag och väntar på att få ett sms från camilla att hon har solat klart så jag också kan gå ner och sola!! Längtar!!!! Vill bli brunare ffs!! =)

Jag har iaf varit så duktig så jag har städat hela akvariet, det blev skit snyggt och rent och jag tror min gulleplutt peutor trivs bra där i nu, tänkte också ge han en räka idag som belöning för han varit så duktig mihi =)

Sen borde ja också få en liten belöning för jag har nämligen börjat plugga, good for me! Tänkte plugga på vägen till skolan imorgon också och sen på lektionen innan provet, vi börjar nämligen lektionen kl 8.45 men har provet klockan 10 =) Problemet e ju bara att jag inte får min skrivare att fungera så nu måste jag sätta mig och skriva ner allt förhand, blää menmen, man brukar faktiskt lära sig samtidigt som jag skriver så får väll börja nu så jag blir klar ngn gång.
puss på rumpan!

Bild från gotland, sommarn 2008 =)

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0