SLUT FOR REAL..

Aa jag har ju fortfarande haft tankar fram och tillbaks hurvida jag vill göra med mig och Mathias, för mitt hjärta vill ha honom men hjärnan säger nej..
Grejen e den att jag vill ha HONOM men inte hans svartsjuka... Den kan gå och hänga sig... Jag vet att det är något man inte kan styra över helt och ja vet att det inte är världens enklaste att träna bort den heller, men jag vet att det GÅR, det har jag till och med bevis på..
Men jag gav honom 3 chanser och 4 månader på sig att försöka iaf bättra på svartsjukan och nu sista gången så loovade han att verkligen satsa allt på att bättra sig, och jag träffade han i förregår och igår för att titta om han skulle kunna ändra på sig, och för att träffas och umgås såklart.. Men iaf så igår visade han stora tecken på att han tyvär aldrig kommer kunna ändra på det, och jag säger tyvär för jag vet vilken fin person han är innerst inne men att svartsjukan förstör mycket av den..
Så i alla fall så sa jag att det var helt slut, föralltid, aldrig mer vi två.. Det tog i hjärtat att säga det men det var något jag behövde säga, vill ju inte ge honom falska förhoppningar när jag bestämt mig..
Är fortfarande ledsen för allt innerst inne och att skriva det här tar på krafterna så ska faktiskt sluta snart.
Men efter skolan gick jag hem och bröt hans tandborste i 2, som en symbol för att nu är det slut... A*** tyckte jag skulle bränna den också, förmodligen för att få ut lite av de ja har inom mig, men det är ganska så svårt att bränna ngt ute när det regnar ;p får väll se om ja gör det vid ett senare tillfälle, men nu är det iaf SLUT!


Kommentra
Jag har talat: eebru,Only God Can Judge Me

- Hur länge var ni tillsammans? :/

2009-05-06 @ 17:32:48
URL: http://ttturkia.blogg.se/
Jag har talat: polacken

aa hur länge och hur fixa du så fin blogg ;o , jag vill också :(

2009-05-06 @ 17:48:45
URL: http://wazzap.blogg.se/
Jag har talat: jonna

Carpe Diem: Fånga dagen! Lev efter det är min paroll. Jag finns där om du vill snacka. Bra val tycker jag för vissa saker tolererar man inte bara och svartsjuka och våld är två saker som hör hemma i en annan värld. Massor av Kramizar från bonus mamman

2009-05-06 @ 18:42:02
Jag har talat: Nenne

Du gör det bara svårare för dig själv genom att träffa honom hela tiden...Sluta träffa honom, lev livet och ha kul!!

Love u <3

2009-05-07 @ 10:13:45
URL: http://jageliten.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0