SKOPROBLEM....

Ska strax hoppa in i duschen och göra mig iordning för kvällen tänkte jag, tänkte hinna med ett litet snabbt blogginlägg.
Imorgon så börjar jag 9.00 men Nationella så måste komma i tid, hoppas de inte blir föresningar som förra gången bara då ja kom 30 min sent... -.-
Ikväll ska jag även hinna med att fixa till mitt CV lite för imorgon ska jag förmodligen till stinsen och prata men några i en skoaffär där och även lämna CV då.

Måste bara berätta om ett litet "skoproblem" jag hade idag i skolan.. Som sagt det är inte lätt när man har små fötter som jag, storlek 35 liksom, inte ofta man hittar skor som passar bra oftast får man ta ngn storlek för stort och bara stå ut.
Men nu i skolan handlade det om att vi skulle prova och beställa arbetsskor, och som ni kanske förstår så kan ju dom varken vara förstora eller försmå utan dom måste passa perfekt och vara bekväma, vi får reebook skor så dom e grymt snygga också vilket är ett stort plus ;)
iaf så fanns de i stl 36-43 och jag har 35 -.- provade 36or men dom var förstora, så det slutade men att jag fick åka bil med min lärare(camilla följde med som sällskap också) till måleriaffären där de va tänkt att ja skulle få prova ett par 35or, men när vi kommer fram så har dom givetvis inte 35 eftersom de inte e så speciellt många målare som har stl 35 i skor haha!! Han i kassan var inte ens säker på att skorna gjordes i så liten storlek men han tittade upp det och som tur var så var den minsta storleken som tillverkas i dom stl 35 så dom fick speciellt beställa in ett par åt mig(a) haha!! Stort äventyr för små fötter ;)
men oandra sidan har jag alltid varit lite speciell;) tihi.
Men nu ska ja hopppa in i duschen och dethär blir sista inlägget så säger godnatt på samma gång.
puss!!


Bild från sängen nyss.
saknar mathias breve mig vadfan!
haha =)

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0