SKOLAN

sitter i skolan nu och ska strax gå och leta upp våran såkallade mattelärare, eller får man säga mattekärring?? ;)
Vi ska få reda på resultatet på senaste provet och sedan lämna in böckerna sen sluta, jag har glömt mina bäcker hemma så smart som jag e, men får väll leta upp henne imorgon eller ngt och lämna dom bara =)

Efter skolan så ska jag och Camilla dra till Huddinge och äta, ingen av oss har ätit idag så vi är väldigt hungriga!! Ska även in en snabbis på glitter och köpa rosa örhängen som passar perfekt till min nya klänning =)
Idag kom jag till skolan vid 11 och då målade jag klart min dörr direkt, så nu är jag klar med hela kursen och jag fick vg-mvg på nästan allt, jääjj!! duktiga jag!
Fick även mina arbetsskor idag!!! =D så kommer upp bild på det senare men nu ska jag dra, puss!!!


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0