SKOLAN SNART SLUT!! =)

Sådär då har man klarat av ännu en dag av skolan då =) Tur att det bara är några dagar kvar i skolan innan det blir sommarlov!! =)
Denhär veckan går jag bara imorgon till senast halv 2 och sedan är vi lediga resten av veckan, nästa vecka går vi som vanlige på måndag och tisdag, onsdag lite längre sovmorgon, torsdag lediga från matten(alla som klarar provet på måndag) och sen fredag vanlig dag då, men veckan efter det så är det praktik måndag, tisdag, onsdag sen på torsdag så ska ja vara ledig för jag ska se när syrran springer ut. studenten you know! =) sen fredan där blir det ju skola, sedan veckan efter är det praktik måndag och tisdag och sedan slutar vi onsdag så ska bli riktigt nice faktiskt! =)

Skolan idag flöt iaf på himlans bra, kom i tid jobbade på bra, så har nästan tapetserat klart hela båset, på matten kanske ja inte jobbade så bra haha!(a) men oandra sidan så fanns de inte direkt något man kunde jobba med ;)
Påvägen hem så mötte jag Emma(en gammal klasskompis) på bussen, så vi pratade om lite allt möjligt tills jag skulle gå av, var trevligt faktiskt! =)
Skit väder har det blivit dock och jag har dragit på mig något som jag tror är början på en förkylning, fan alltså... Lite småont i halsen, snuvig och nyser 24, men ska försöka hindra den fråna att bryta ut medhjälp av mycket c-vitamin, bra sömn, varmt bad och kanske såntdär äckligt men nyttigt tee ;p hoppas ja lyckas för jag hatar att vara förkyld och har inte tid med de nu sista tiden i skolan..
Vart tog det underbara soliga och stekheta vädret vägen föresten?? kom tillbaks vafan! (a)
puss!!


Flummtime med tejpen i skolan;p
theodor blev en hm affärsman?? ;pp
(tryck på bilderna så blir som större)

Hade tråk på matten så lekte lite med bokstäver (a)


Sist men garanetar inte minst så har jag fått en stor spegel av min mamma som min morfar gjort! =)
Tyckte den va skit ball så självklart tacka jag ja till den!!!!
Så den ska upp på min stora rosa vägg idag!
=)

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0