SKOLAN OCH LANDET.

Vaknade idag vid 5 men gick inte upp förens kvart i sex ca.. Var så himlans trött!!!
Men kom till skolan i tid, vi började med klassråd och sen gjorde vi klart våran fönster, så nu återstår bara att måla dom men det gör vi på måndag =)
Efter målerit var det svenska där vi titta vidare på filmen och jag vet vad den heter nu, den heter the green mile, skit bra film, värd att se! =) Den ser skit tråkig ut och låter skit tråkig och från början ville ja inte alls se den men nu är de tvärt om, nu vill ja inte sluta se den ;)
Efter svenskan var det iaf engelska och vi fick reda på att vi itne ens ska ha nationella i engelska i ettan:S att vi kommer ha det i 2an för att kursen inte är klar än, men varför har alla andra skolor sina engelska nationella  i ettan???
På engelskan fick vi iaf börja på en uppsatts om ens uppväxt typ, ska göra den hemma istället för i skolan, mycket enklare tycker jag =)

Idag vid 5, halv 6 tiden ska jag åka ut till landet och vara där tills på söndag, känner att jag behöver komma bort ett tag och bara vara själv, alltså koppla av ltie från livet här.
det tråkiga är att jag inte kommer kunna blogga imorgon, men jag lovar att blogga på en gång när jag kommer hem på söndag istället =)
På landet ska jag även hjälpa till lite med ett tak och tjäna lite pengar, härligt!!
aja nu ska jag nog packa I think =)
puss!!

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0