PISSVÄDER!

Usch vilket pissväder det är idag, eller det började fint men nu öser regnet ner.. Uschusch! Så vill vi ju inte ha det, vi vill ha sommar och sol, right?? =)

Jag komer iaf till skolan vid halv 10 idag, så satt vi vid skåpen till klockan 10 och pluggade, och oturligt nog kom jag och camilla på att vi glömt penna, men som tur va säljer dom pennor i cafét så vi sprang ner dit snabbt och köpte varsin penna. Sedan skrev vi prov och för mig kändes de iallafall bra =) Svarade på allt, var dock 2 jag var osäkra på och tror inte jag kunde hela svaret men åtminstonde halva så kanske iaf lyckades skrapa ihop något litet poäng på dom 2, men det märker vi =)
Efter provet gick vi iaf ner till cafét igen där jag köpte en brownie och en cola och camilla köpte en morotskaka och en cola, va ju tvugna och tjocka oss lite efter prov liksom (a)

Sedan hade vi lite till lektion och efter det så var det luch sedan idrott, idrotten va helt okej idag, kan ju bero på att vi inte gjorde så mycket och vi fick sluta tidigare hihi(a) Jag gjorde iaf ett mål!! woho! haha!! fast ja vet inte vad det hette de som vi spelade men ändå (a)
Sedan åkte jag direkt till apoteket och hämtade ut mina p-piller för ett helt år och sen direkt hem hit till regnet suck ;p


Aja nu ska jag sysselsätta mig med ngt, tror jag ska göra en macka faktiskt, men vi hörs puss!!



Bild tagen med mobilen idag..

Kommentra
Jag har talat: Anonym

vad söt du är! jätte fin bild på dig

2009-05-06 @ 16:45:39
Jag har talat: jonna

Läcker bild!

2009-05-06 @ 18:46:48

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0