PILLER FÖR ETT ÅR ;)

Kom hem för en liten stund sen bara och nu har jag inget att göra, funderar på att gå och kolla om dom osm säljer poletterna till solariet e hemma nu så jag kanske kan sola =)

Kom iaf i tid till skolan idag och jobbade på bra med vårat fönster som vi sätta nya rutror i ;p jag och camilla glömde dock spikarna som ska i haha! äh vi fixar det imorgon på nolltid!! =)
Vid halv 1 tog jag bussen från skolan och åkte till jakobsberg där ja gick till ungdomsmottagningen och hämtade ut ett nytt recept vilket gick väldigt fort, skönt när de är så smidigt, snabbt och eneklt =) Så nu har jag p-piller för ett helt år, skönt!!
Skulle ju kanske fikat med mathias idag men vi bestämde oss för att vi åker hit imorgon istället och tittar film och umgås.
Aja nu ska jag försöka hitta på ngt skojjsigt att göra!
puss<3


Fortfarande bara gamla bilder!
Åh vad jag vill ha kameran!!!!

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0