ONÖDIG SKOLDAG..

Aa onödig kan man verkligen kalla denhär skoldagen... Började ju där 9.40 med engelska men jag satt ju somsagt bara och läste igenom bloggar eftersom jag hade min uppsats hemma, sen efter skulle vi iaf ha svenska men våran lärare viste inte vad vi skulle göra så vi fick lämna böcker om vi hade ngr och sen sluta, men jag hade inga böcker så ja fick bara sluta på en gång, så det jag gjorde i skolan idag var att läsa bloggar vilket jag lika gärna kunnat gjort hemma... Suck..
Fick iaf ledigt hela dagen imorgon så nu har jag inga mer skoldagar så ska inte till skolan förens skolavslutningen!! =D Fyfan vad nice!!!!
Våran svenska lärare sa att jag ligger mellan G och VG och att han ska rätta resten av mina uppgifter och se vad jag får för betyg, hoppas på ett VG eftersom jag hade det i 9an, men iaf så har jag typ 5 uppgifter jag inte lämnat in i svenska som är typ halvklara, anlednignen är att vi bara får 1 max 2 lektioner på oss att skriva uppsattsen innan han börjar på nästa så de har varit skit störande, men jag hade inte riktigt koll på vad det var jag gjort och inte så min lärare sa att jag slapp göra det hahaha! ja så går de om man inte har koll ;)
Jaja nu ska jag komma på något att göra dom närmsta timmarna innan jag ska åka till syrrans skola..
Kanske ska skriva uppsatsen på engelska?? Hmm vi får se, har ända tills den 8 på mig somsagt...
puss!!


Flumm med mobilkameran imorse ;pp

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0