NÄRADÖDEN UPPLEVLESE..

Så precis när ja la mig i sängen för att fortsätta titta på filmen som går på 3an (hundtricket) så blev det reklam, suck -.- så bestämde mig för att blogga lite emellan.
Om ni inte sett filmen borde ni föresten hyra den för den e faktiskt värd att se =)

Nu till rubriken då, okej näradöden upplevelse kanske va att ta i haha! Men när ja lagat mat så satte ja mig och åt(självklart...) Iaf så satte jag i halsen och fick inte upp de först så kunde itne andas, va verkligen skit läskigt verkligen kippade efter andan och försökte hosta upp de och tillslut gick det men de tog sin tid, shit asså.. Har ni någon gång satt i halsen så illa?? Gör inte det!!! Skit läskigt eller aa mer obehagligt..
Menmen nu börjar sanrt filmen så ska åktergå till sängen puss!!


Jag bjuder på mig själv och jag lever... ;)
haha!!

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0