NAGELDAX!

Mycket uppdaterande idag men det gillar vi!! =) Alltid kul att gå in på en blogg och komma tillbaks till en blogg där det ofta finns något nytt att läsa om, tycker jag iaf! =)
Mina bakelser e nog klara om någon timme men ja tänkte att ja provsmakar och så imorgon istället, för nu ska jag fixa mina naglar, äntligen!!
Och sen tänkte jag faktiskt krypa till sängs, kanske titta lite tv innan om ja fastnar vid något bra.
Men längtar så otroligt tills imorgon så vill att de ska bli morgon fort, plus att jag vill bli helt frisk och då e det bra med mycket sömn, så kanske ska göra te, fixa c-vitamin, tända lite ljus och sedan fixa naglarna och vänta tills de torkar och sen skutta direkt i säng då man e lite sådär va heter de, nedstämd?? nej de va fel ord men man e lite hm, dämpad?? äh ni vet lite sådär lugn så man lätt kan somna, ni fattar haha!
puss på er, också säger jag nog godnatt nu!


Dax att fixa naglarna, me like it!!

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0