MYSIG SOM FAN! =)

Nu har jag precis ätit middag, blev korvstroganoff(stavning(a)) med ris =)
Innan hade jag ju min lilla mysstund och gud vad skönt det var! men tror ni jag lyckades hålla mig vaken eller?? Nej såklar inte, fan alltså ;)
Men e nästan helt saker på att jag kommer kunna sussa sött ikväll ändå! är en trött liten tjej, känns som man e bebis och sover typ konstant.
det fanns heller ingen cola som jag skrev att ja skulle dricka så det fick bli oboy och latte istället och de blev ju nästan lika bra ;)
Nu ska jag iaf upp och hämta min andra kaffe som syster gjort men vi hörs antingen senare om ja säger godnatt eller så hörs vi imorgon!
puss!!



Lite bilder från mitt mys =)
Syrran har min rosa filt arh.. men fick bli aik filten, lika fin den! =)

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0