MYGGBETT=(

Sitter  nu på engelska A i skolan, kom för ca 20 min sen, drog ner i kafét för att köpa frukost(risifrutti och kaffe) men dom hade slut på risifrutti så fick bli en kaffe bara och nu sitter jag här med kurrande mage... Får väll gå ner efter lektionen och titta om de finns ngt annat ja kan äta, hade lite brottom innan för att hinna i tid.
Och åter igen måste jag säga, skit väder!!! usch fy och blä!!
Bara vägen till skolan har håret hunnit bli lite lockigt, hur ska jag klara hela dan då?:O
Fast iof slutar jag 12 så då ska jag åka hem så e de bara platta till det då ;)
Ikväll ska jag ju somsagt på syrrans konsert, och Mathias kanske följer med, hoppas på det, skulle vara riktigt mysigt! =)
Nu ska jag egentligen fortsätta på min engelska uppsats om min barndom men jag har ju allt hemma på min laptop så det går ju inte, ska skriva klart det hemma och jag har ända tills den 8/6 på mig så har ju gott om tid =)

Sen måste jag avluta med att säga: Jag har fått årets första myggbett!!!!!! =( fick de på tåget i morse =( På tummen och det kliar och e svullet, bläää!! Tål ju inte myggbett de svullnar alltid upp...
Menmen sånt e livet eller något haha!
puss!!

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0