MORGON!

Godmorgon alla pigga glada och underbara! =)
Gick upp strax innan 8 idag och började sminka mig, eller först satte jag självklart på NRJ med knappen och hakim, ett måste på morgonen!!! SÅ sköna killar detdär, och jag blev ju själv lurad i ett Wake up call av dom förut, ni kanske kommer ihåg?? haha kul var det iaf =)

Jag har somsagt sminkat mig klart och ska gå och fixa håret alldeles strax, innan jag sedan ska äta, dricka kaffe klä på mig osv..
Tror jag ska äta en tallrik god och nyttig mysli(vet att de inte stavas så men vet inte hur man gör u men prickar över) faktiskt =)
aja vi hörs kanske senare, börjar iaf 10.55 idag =)
puss!!

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0