MOHAHA!

Sådär då har jag fixat mig igen, bytte tröja också kände att jag inte riktigt trivdes i den andra, så nu fick de bli en rosa t-shirt som jag fick av min syster i julklapp faktiskt =)
Funderar på att byta igen men vi får se, har lite beslutsångest på vad jag vill ha på mig idag ;p

Det blev iaf inget kaffe för att vi ska tydligen äta snart så då tar jag kaffet efter maten istället, eller kanske borta i stinsen, vi får se =)
Kanske tar lite bilder där borta och lägger in men det får vi också se hur det blir med det hihi! ;p



Klart man ska bjuda på sig annars blir bloggandet inge kul!

Menmen nu ska jag äta, see ya!
puuuuss!!

Kommentra
Jag har talat: Anonym

Låt min keps va!! =o

2009-05-19 @ 22:25:24
URL: http://neppis.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0