MAN TAGER VAD MAN HAVER =)

Förlåt för sålig uppdatering men har haft fullt upp hela dagen och Camilla åkte härifrån nyss så nu fick jag lite tid över för att uppdatera =)
Vaknade iaf först vid 5 idag som vanligt och jag var faktiskt pigg, tänkte ligga kvar och dra mig i 5 minuter men vakande 45 min senare, hur fan gick de till?:O De va bara till att flyga upp och göra mig iordning och självklart hann jag!! =)
Kom till skolan vid 8 tiden, va föresningar bland tågen suck, skyndade ner till cafét och köpte en kaffe och sedan direkt upp på lektion, måleri som varje måndag, och just nu håller vi ju på med glaskursen men eftersom jag och camilla varit så grymma så vi han sätta glas i alla rutor i fredags så fick vi jobba vidare i våra bås, jag jobbade på riktigt bra till Theodor, camilla och Ellen började flumma och leka med tejpen då blev jag också lite ur koncentration haha ;p
Sedan resten av dagen var helt crazy!! skrattat typ oavbrutet idag skojja inte!! haha =)

Efter skolan åkte jag och camilla hem hit för vi skulle basta sola och göra ansiktsmask.
Vi började med att hyra bastun och solariet som ligger 1 sek från mitt hus och sedan gick vi hem och skulle göra något att äta och det fick bli något av: man tager vad man haver, så de blev en mix av saker vi hade i kylen, frysen och skafferiet och sedan åt vi en varsin stor portion och snabbt så blev gaalet mätt tror fan jag aldrig varit så mätt!! kände mig ju fan gravid typ ;pp
När vi ätit drog vi iaf ner och bastade och solade och sedan hem hit igen och tittade lite vänner på tvn och sedan åkte camilla hem och jag hamnade här =)


Fick inte bli någon närbild på håret idag för fick ju somsagt brottom imorse men imorgon kanske ni får se =)

Kommentra
Jag har talat: Millan

jag lekte inte med tjep... :( Jag va duktig flicka idag och jobbade jue...

<3

2009-05-11 @ 21:08:05
URL: http://camillabuhl.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0