LITE DEPP.

Gud vad skönt det är att ta ett bad och bara koppla bort när man känner sig lite nere, ni vet bara ligga där för sig själv, försvinna bort från omvärlden och bara tänka och få vara! Kändes som jag behövde lite space och tid för mig själv faktiskt, funderar på att fortsätta på samma spår genom att tända ljus i rummet lägga mig i sängen och titta på ngn film eller om de finns något på tv att se, och bara vara som sagt, ta de lugnt och varva ner lite men mest bara tänka =)

Har inte ätit middag idag e inte hungrig och har ingen lust att laga ngt idag men jag funderar på att stoppa i mig lite mysli eller något bara för att ha något i magen, men vi får väll se hur jag gör, nu ska jag iaf plocka lite i rummet så man kan få ro där inne annars blir man bara uppstressad och får ångest över att det är stökigt..
Men sen slutligen ska jag börja tända alla ljus, som också behöver fyllas på för den delen så får väll prata med mor min om vi kan ta en tripp förbi IKEA ngn dag.
puss!!


Kärlek till dig syster!

Kommentra
Jag har talat: millan

jag säger: älskar dig! med tårar rinande ned för kinderna

2009-05-27 @ 21:37:08
URL: http://camillabuhl.blogg.se/
Jag har talat: jonna

Tack för ditt stöd. Hoppas se dig något i helgen kanske.. en fikastund!

2009-05-28 @ 07:41:27
URL: http://camillabuhl.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0