LITE ALLMÄNT BARA..

Hello beautiful =)
Nu sitter jag här och äter onyttigt mohaha! (a) men det är ju helg så man får vara lite onyttig faktiskt, äter choklad och dricker coca cola =) Mmmm!!!
Jag har faktiskt lite tråkigt, men vet inte va jag ska göra.. Kanske sova?? men e inte tillräckligt trött, funderade på att bada men de kanske e lite sen för det, sucksuck.. Funderade även på att kanske göra en ansiktspeeling men kom på att då kan jag lika gärna bada och göra det imorgon, kanske ska svänga förbi H&M och köpa ansiktsmaskar och hårinpackning imorgon också, kan ju fråga om mamma kanske kan sponsra mig lite(a)
Tänkte även beställa tid hos frisören snart, tänkte klippa topparna, klippa upp håret lite till, och klippa luggen lite, hade ju snelugg förut men sen bestämde ja mig för att inte ha det, men nu har den "luggen" blivit alldeles för lång I think så då tänkte ja klippa den lite iaf =)
aja allt från mig nu, kommer nog ett godnatt inlägg sen också, pussar!!!


Mmm marabou! ;)

(kunde föresten inte hämta kameran idag för syrran glömde ta med den till jobbet men får fixa det någon annan dag)

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0