LATTE <333

Nu har jag precis gjort en latte till mig mamma och äldsta syrran Jessica som är här idag, söndagsmiddag hela familjen you know ;)
Vi åt tacos, mums! fan va gott det var! och trotts att ja inte ens va hungrig när vi skulle äta så lyckades jag få i mig 3 st, hur lyckas man?? tror det finns en speciell tacos mage ;)

Imorgon iaf så ska jag ju först till skolan sen där vid halv ett någon gång måste jag åka till ungdomsmottagningen för mer p-piller och sedan kanske jag ska träffa mathias och ta en fika eller ngt men får se hur de blir med det, är ganska så förbannad just nu..
Tack Linn föresten du ska bara veta hur mkt det faktiskt betydde..

Nu ska jag iaf lägga mig i sängen, messa lite med vänner, njuta av min nygjorda latte och titta lite tv, men ni får ha de så bra!
puss!!


Bara gamla bilder nu tills kameran e tbx =)
Men försöker hitta bilder ni inte redan sett!

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0