LÄNGTAR TILLS MÅNDAG :o

det är alldeles lagom varmt och gosigt i mitt rum nu och de ända som saknas är en Mathias att krypa ner brevid så nu väntar jag bara.. Ska strax gå och borsta tänderna för att 'döda' lite mer tid =)

Jag längtar som f*n tills måndag!! tror de kommer bli en nice dag faktiskt, dagen kommer börja med att vi blir bjudna på fika av våran mentor, och vad passar inte bättre än att börja veckan med lite fika?? =)
Sedan kommer jag tapetsera klart i mitt bås, vem vet kanske hinner jag till och med måla dörren, annars gör ja klart det på tisdag och då har jag hunnit med hela kursen!! =)
Sedan efter så är det iaf matte prov, grafer, har inte pluggat ett piss men på alla andra prov har jag fått VG trotts att ja inte pluggat så kan ju hoppas på det nu också =) Provet skriver man iaf relativt snabbt och sen får vi alltid gå och då ska jag åka till Stinsen och shoppa!!! =D Trotts att jag ska åka själv tror jag det blir ritkigt nice, det är faktiskt skönt att åka själv också.
Men det vill till att ja inte har en dålig hårdag för då blir man bara irriterad och vill hem och sätta upp en toffs på huvudet.. Känner ni igen det?? när håret bara lägger sig och sen blir det electriskt och drar sig som ansiktet och är bara allmänt jobbigt, de kan verkligen förstöra en hel dag haha! Ibland vore de bättre att vara kille alltså ;p eller många ggr har ja känt så ;p Känns som killar fått så mycket mer fördelar än oss tjejer, eller bara ja som tkr de??
puss!


För några dagar sen =)

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0