LÄNGTAR TILL 17!!

Kom till skolan vad 10:35 och då följde jag och camilla med Ellen ner till cafét för hon skulle köpa macka och cola=)
Jag själv köpte också en risifrutti och en kaffe=)

Sedan var det Svenska A där vi började kolla på en film, första filmen man ser i skolan som faktiskt är bra!! Vet inte vad den heter dock menmen=)
Sedan var de lunch och sen Matte, och på matten fick vi åter igen lyssna på lärarens jävla genomgång som hon redan har gått igenom för oss som brukar vara där... Så vi fick höra samma saker igen för att dom som skolkar 24 också skulle få höra.. suck. Jag lärde mig iaf skriva på miniräknaren!! jääjj! Lärde mig skriva BABE haha! (tryck på bilden för att få den större)


Efter skolan åkte jag raka vägen hem och nu sitter jag här, ska strax gå och göra en macka eller något att äta för jag börjar bli lite hungrig. Sedan är det bara att vänta på att klockan ska bli 17!! Mamma kommer nämligen och hämtar mig då så ska vi åka till stinsen och kolla på skor, eller hon ska iaf kolla men jag kanske kan flörta till mig ett par jag med om jag hittar några jag gillar ;) Fast oandra sidan hittar jag ALLTID skor jag vill ha så egentligen kanske de e dumt att titta när man inte har pengar men de skiter jag i ;)
puss!!


Jag idag, tagen med mobilen..
Mina nyaste skor också, älskar dom!! fick beröm för dom idag igen hihi =)


Kommentra
Jag har talat: Millan

ni sa att ni skulle upp

2009-05-07 @ 16:10:16
URL: http://camillabuhl.blogg.se/
Jag har talat: Millan

skit samma. pallar inte bry mig

2009-05-07 @ 16:46:35
URL: http://camillabuhl.blogg.se/
Jag har talat: Millan

skit samma. pallar inte bry mig

2009-05-07 @ 16:46:39
URL: http://camillabuhl.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0