LANDET

sitter nu på landet hos Syrran och hennes pojkvän,lånade duschen här och när jag var klar bjöd syrran på kaffe mums!! =) Jag lånade även datan här för att kunna blogga och kolla lite saker =)

Igår när vi kom fram hit till landet så packade vi(jag och pappa) upp och sedan la jag mig på soffan medans pappa lagade middan, vi åt grillat kött med tillbehör, super gott, hade verkligen längtat efter grillat =)
Jag somnade sedan på soffan vid 9-tiden och vaknade vid halv 2, gick upp fixade mig och gick och la mig igen.
Så vaknade jag vid 10-tiden idag och gick upp och gjorde en smoothie innan jag och pappa sedan åkte till byggmax och köpte saker till taket och när vi kom tillbaks igen så va det bara att klättra upp på taket igen, blev dock inte klara, hann ca hälften så imorgon ska vi fortsätta och göra klart resten.
Har nyss eller aa innan jag duschade, käkat hemmagjord pizza som pappa gjorde,skit gott som alltid när han lagar mat=)
Men nu ska jag fortsätta dricka mitt kaffe och titta robinsson så skriver jag imorgon när jag kommer hem.
Ska träffa Julia imorgon också, hon ska hjälpa mig att färga mitt hår=)
puss!<33


Kommentra
Jag har talat: Nenne

En riktig myskväll har vi med fika, popcorn och film =) Älskar dig (L)

2009-05-09 @ 22:48:15
URL: http://jageliten.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0