LANDET SNART.

Så nu har jag packat allt tror jag, jag ska vara borta nu ikväll sen hela dan imorgon ochsen typ halva dan på söndag och jag har packat 3 väskor(a) hur lyckas jag? Ena är med kläder och skor och sånt, andra med dator, engelska uppsattsen och lite sånt, har inget internett på min laptop än så därför kommer ja ju inte kunna blogga imorgon men ja ska fixa en design till en tjejs blogg och skriva lite på engelska uppsattsen hade jag tänkt så därför tar jag med den =)
Jag kom däremot på att jag kanske kan göra ett litet blogginlägg på lördag kväll om dagen med mobilen, kanske inte blir så långt och inga bilder men det är iallafall något =)

Sen måste jag säga att jag är riktigt stolt över mig själv! Ni kanske minns att jag sa att jag hade prov i onsdags, i arbetsmiljö och säkerhet, jag hade ju dock glömt böckerna i skolan så kunde inte plugga, men min kompis skickade allt på mail sen men kunde inte skriva ut det sen då jag märkte att skrivaren inte fungerade så kunde fortfarande inte plugga, så de ända jag gjorde va att läsa igenom det 2 gånger, och vet ni vad betyget blev?? MVG!! =D fan vad grym jag är!!!! =)
Jag äger allt och alla! mohaha!!!!! =)

aja nu ska jag gå och hämta mitt kaffe och njuta av det, så skriver ja ett snabbt litet inlägg innan jag ska åka också!
puss på er lovers!!


Jag idag=)
OBS har pyjamasbyxor så klaga inte, hade inte bytt byxor än! (a)

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0