LANDET.

Sitter nu hos syrran och hennes pojkvän här på landet, behövde låna duschen så passade på att låna datorn också ;)
Sen fick jag även en kaffe av syrran, tack för det! =)
Igår när jag kom hit så tittade vi bara på tv, åt god mat och tog det lugnt och vid 12 tiden gick jag och la mig.
Vaknade idag och började med att äta frukost som pappa gjort iordning.
Det var sedan tänk att ja skulle fixa lite saker så jag kunde tjäna lite extra pengar men det är piss väder så det går inte.
Kommer förmodligen vara likadant väder imorgon så därför tänkte jag faktiskt åka komunalt hem idag, orkar inte vara här tills imorgon kväll när det är såhär dåligt väder, så nästa gång kollar jag vädret innan jag åker så jag kan stanna en hel helg och jobba och lite så istället.
menmen  nu ska jag dricka upp mitt kaffe och fortsätta titta tv I think.
puss!!<33 hörs ikväll!

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0