KAOS OCH SEG DAG...

Kom hem igår vid 23-tiden tror jag, då hade jag vart med Adam på hans träning, de va faktiskt kul att titta på, fast de ser ju ut att göra så jävla ont!! Han går på kampsport alltså brottas och boxas och massa sånna saker, och dom tar ju strypgrepp och shit, tur att inte jag gick på det alltså, skulle aldrig klara av det haha!
Påvägen hem mötte jag iaf upp Mathias på tåget så åkte han och jag hem hit och sov, somnade ganska fort för ja var så himlans trött och är fortfarande galet trött, funderar på att dricka en grej som ja drack varje morgon förut mot trötthet för jag e verkligen så satans jävla trött jämt! och de spelar ingen roll om ja går och lägger mig tidigt varje dag under en period för e ändå lika trött, spelar liksom inge roll hur mycket jag sover blir ändå inte pigg... Men kanske e värt att börja med de där skiten igen men det smakade ju förjävligt (a)

Idag då så gick ja upp och gjorde mig iordning och hade planerat att vara i skolan 08:25 för 09:00 skulle vi ha nationella prov i matte A och man fick absolut inte komma sent och eftersom jag har en lååång resa att åka varje morgon(90 minuter) så tänkte ja att då e ja där 35 minuter tidigare utifall något tåg/någon buss skulle vara sena.
Så jag och mathias tar bussen som går härifrån 07:39 och i vanliga fall bruakr det ta max 10 minuter ner till stationen men idag tog det ca 25 minuter... var massa stopp i trafiken och shit, väl nere vid tågen då vi redan missat 3 tåg vi kunnat ta så ser vi att ALLA tåg e sena, men vi kommer med ett iaf och tror ni inte vi kör som en snigel och stannar typ hela tiden?? Jo klar, och paniken börja ju komma eftersom jag inte fick komma sent!!!! Kom till skolan vid 9:30, 30 min sent, men fick komma in ändå som tur var och skriva provet! puh! tog mig en halvtimme och sedan var jag klar, då skulle vi ha 2 och en halv timmes hål till nästa lektion men vi lyckades övertala våran lärare om att ha lektionen på en gång så vi hade det och sedan var de ca 2 timmar kvar till idrotten, men ja hade glömt idrottskläderna -.- fan.. smart va??
Så de var bara att åka hem och ta de lugnt istället och nu sitter jag här med en stor kopp kaffe och häller i mig för att kunna hålla mig vaken..

Är ensam hemma ikväll också tills senare för mamma och pappa åkte till landet och syrran skulle på något;p så ska laga mat själv och så, men hatar att vra ensam, inte för att ja e rädd eller ngt utan för att de är så jääävla tråkigt! man blir så rastlös!!
aja nu blev de mkt text sry ;p puss!!


Bild från igår =)

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0