KAFFEFILTRET I BRÖDROSTEN??

Aa tror som sagt jag är ganska trött i huvdet just nu om ja ska vara ärlig, för direkt när jag kommer hem så tänkte ja fixa kaffe eftersom jag inte druckigt det på hela dan, men jag hällde i vatten i kaffebryggaren och så, och sen skulle jag sätta ner kaffefiltret och då sätter jag ner ner i brödrosten, jadu så kan de ju gå.. Började garva lite för mig själv och tänkte: hur tänkte jag här??!
Haha, men vi skuller på trötthet ;)

Kom iaf till skolan vid 10 tiden idag, vi började med att lära oss att göra en förlägningssladd och jag fixade det galant! =) så behöver ni en förlägningssladd så fråga mig så fixar jag en ;) haha!
Den fungerade iaf och min lärare sa att de såg skit snyggt ut, woho!!
efter teorin med Ove så var det idrott, men först drog vi några från klassen och käkade hamburgetallrik i huddingehallen, vi fick reda på att vi skulle antingen springa eller gå 5 km på idrotten, va tydligen "gymnasie varvet" eller vad dom nu kallade det för.
Jag Ellen Theodor Fredrik och Rekan gick.. Vi fuskade lite också (a) men det var bara vi där från hela klassen så vi va ju duktiga som gick lite iaf ;)
Grejen e den att hade jag haft nära hem hade jag kunnat springa men nu när jag har 1 och en halv timme hem så vill jag inte gärna sitta svettig på tåg och buss, tycker inte det känns så fräscht ;pp

Nu har jag ingenting för mig, tänkte åka och titta på syrrans konsert som hon har idag men kommer aldrig hinna så tyvär syrran<33
så nu ska jag väll gå upp och hämta mitt kaffe och sedan läsa runt lite i bloggar, puss!!


Mina skor jag fick av skolan som arbetsskor! =) skit snygga!! men funderar på att anväda dom som vardagsskor och ta ngr av mina gamla skor som arbetsskor, men vi får se hur jag gör =)



Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0