JAG E SÅ JÄVLA GRYM!!

Ni som läste tidigare inlägg såg förmodligen att ja hade skit tråkigt och inte hade ett piss att göra, och att om de dök upp ngt skulle ja fixa mig fort??
Aa inte visste ja att de skulle gå så fort... För efter jag bloggat så la ja mig i sängen en stund, jag hade då toffs, mjukiskläder och var osminkad, Så ringer camilla på telen och 20 min senare sitter ja på bussen men utsläppt stylat hår, smink, jeans, linne, jacka och skor osv.. och hade nyborstade tänder.
Hurfan han jag?? de betyder alltså att jag fixade aaaaaaaaaallt på en kvart?? snacka om grymt??

Vi åkte iaf iväg till ett ställe där vi mötte Jennie och Jonathan och vi skulle vara med ngr andra men det visade sig vara ett gäng fjortismänniskor som kastade brinnande pinnar på varandra typ, moget?? eller inte..
Så vi bara tittade på dom och sedan vände vi och gick..
Vi drog hem till Jennie där vi pratade skrattade osv.. =)
Vid 1 tiden blev jag och Jennie lite tröttflummiga medans Camilla och Jonathan spelade tv spel, så jag tittade bussen och började dra mig hemåt.
På bussen satt ett gäng och en av killarna kom fram och började snacka, han fick mitt nr också fråga mig inte varför , för vet faktiskt inte :P
Gick iaf av i Jakan där en av killarna (Marcus) också skulle av, han hade nog fått i sig lite för mycket vodka och mådde inte så bra, stackarn tyckte så synd om honom!! han gick iaf av ngr hållplatser innan mig där han mötte ett par tjejer som förhoppningvis hjälpte honom=)
jag åkte hem och nu sitter jag här och ska strax tvätta bort sminket och fixa mig för kvällen =)
puss!!

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0