INTE NU!! =(

är ännu mer fylkyld idag och det blir bara värre!! bajs ockå!! vill inte lägga mig sjuk nu precis när det är sista spurten i skolan och praktik och ledigt och allt sånt snart!! Jag nyser 24, är täppt eller så rinner näsan, trött, hängig och känns som hjärnan är en enda gegga...
Tur att det var en lugn dag i skolan idag, började ju klockan 9 med Matte A nationella del 2, det gick faktiskt ganska bra tror jag, jag var klar kl 10 och så hade jag svarat på allt utom en och en halv uppgift så hoppas det blir ett bra betyg på det nu iaf =)
Sen skulle inte nästa lektion börja förns om mer än 2 timmar så istället för att sitta i skolan som muppar så gick vi och pratade med våran mentor som vi skulle ha lektion med och vi fixade så vi fick ledigt och fick gå hem, vi fick ändå reda på att vi skulle fika och ha de mysigt på lektionen men han sa att vi flyttar det till måndag morgon istället, så nästa vecka börjas med fika inte dumt va ;)

Jag, Ellen och Camilla åkte iaf till Huddinge Centrum efter skolan och käkade luch, fick bli kebab, mums vad gott det var=)
Sedan tog jag och åkte hem hit.. På tåget kändes de som nackmusklerna började försvinna och hjärnan bli tung av gegga eller ngt, haha trevlig känsla.. Kändes även som ja hade elefanter på mina ögonlock.. Vet inte om jag kanske har lite feber till och med men hittar inte termometern så kan inte ta reda på det menmen de märkar ja väll så småningom ;p
Nu hemma så har ja itne gjort ett piss, tänkte blogga nu sen hämta C-vitamin och sen lägga mig i sängen och vila upp mig. Kanske ska till Stinsen men mamma och syskonen idag och de vill ja inte missa =)
men vi hörs förmodligen senare puss!!!


Jag imorse, man ser att ja e lite sliten och hängig där faktiskt, iaf jag.. ;p
Skönt iaf att jag e ledig resten av veckan nu!!

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0