IGÅR+IDAG

Hejhej. Förlåt för den dåliga uppdateringen på slutet där igår:P men de hände lite saker på kvällen så jag orkade verkligen inte, jag pratade lite med vänner och sen gick jag och sov faktiskt =)

Igår så åkte jag ju somsagt till camilla, påvägen gjorde jag två stopp, ett på H&M och ett på hemköp ;)
På hemköp köpte jag med mig en daimtårta, min och camillas, vi älskar nämligen de! =)
Så när ja kom till henne så fikade vi och pratade massor och planerade lite inför sommaren, hoppas bara vi får!!!! Men de borde gå för vi har ju faktiskt planerat det mesta!! snälla, snälla säg att de går!!! och vad få ni inte veta mohaha feel the pain!
Sen åkte jag hem vid 8 tiden men kom inte hem förens 22:O Jag klev av bussen i sumpan och skulle där ta tåget men bussen va sen så missade tåget suck-.- men hittade en hundring på marken =D vilket flyt ;)
Jag gick iaf ner till tunnelbanan istället för att åka till centralen och ta tåget därifrån så jag slapp stå och vänta i 30 min helt själv, men självklart ska tuben köra sent så jag missar tåget i stan precis så jag får ändå sitta där i ca 30 min, suck menmen.. kom iaf hem till slut ;p

Idag vaknade jag nästan nyss och idag ska jag städa rummet, städa akvariet, packa och sedan så småningom åka till Mathias där jag ska sova idag, måndag och tisdag. sen tisdag kväll sover jag hemma.
Ska ju nämligen praktisera hos hans pappa så det blir enklare om jag sover där plus att jag får sova längre =)
men nu först tror jag att jag ska ut och sola lite =)
puss!!


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0