HUNGRIG SOM ETT DJUR!!

sådär då va man hemma igen då efter syrrans konsert, den va helt okej =) Syrran var iaf duktig!! =)
Och som jag redan listat ut så följde inte matte med eftersom det är match idag, senaste uppdateringen jag fått är att vi leder!!! AIK alltså! och för ni som e efter så spelar aik-hammarby idag!!! =)

Nu sitter jag och äter köttbullar och spagetti, är vråååååål hungrig, borstett från den lilla köttbulls baguetten jag åt idag så har jag inte ätit något och jag käkade ingen middag igår heller så huungrig är jag!
Nu ska jag äta min mat och sedan får vi se vad som faller mig in, är ju somsagt ledig imorgon!
puss!!!


Innan jag åkte till konserten...

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0