HOME SWEET HOME!

Så då var jag hemma i Järfälla igen efter en hel helg på landet i åkersberga, faktiskt väldigt skönt att vara där och bara koppla av, ta de lugnt, och glöma bort lite problem eller åtminstonde inte tänka på dom på ett tag ;)

Nu sitter jag och väntar på älskade Julia som ska komma hit och färga mitt hår, största anledningen till att jag ska färga är ju för att färga utväxten men jag tänker även färga hela håret i en liten mörkare nyans, tror knappt man kommer märka skillnad faktiskt, men huvudsaken är at utväxten försvinner och om man märker skillnad så är det bara ett plus, om håret blir lite mörkare då vill säga =)
Hur har eran helg varit och vad har ni gjort?? =)
puss!!



Osminkade lilla jag läser tidning i soffan på landet=)

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0