HOME SWEET HOME!!

Fan vad härligt det är att vara hemma nu!! Blev ju dock fint väder typ precis när ja satte mig i bilen menmen tror ändå det är skönare att vara hemma.
Har fått många erbjudanden på fester ikväll men jag tror inte jag orkar det faktiskt, tror dethär ska bli en såndär härlig hemmakväll med mys framför tvn och bara gos med mig själv, kanske massa tända ljus och sånt som förut?? Bara att ja måste hålla mig från att inte somna haha!!

Har iaf vart hemma i ca 2 timmar nu.. Syrran och hennes pojkvän skulle på bio i stan så fick skjuts i bil ända till tc vilket va riktigt skönt för då slapp man roslagsbanan och tunnelbana, skit skönt verkligen så de tackar ja för!! =)
Började må lite illa i bilen bara, vet inte varför, brukar inte bli det menmen  det har iaf precis gått över, och tågresan från centralen till barkarby fick ja sällskap av adam som också klev på tåget så de va trevligt =)
Nu tror jag att jag ska gå och äta ngt innan jag börjar må illa igen, puss på er sötnosar!!!


Jag idag =)

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0