HOME AGAIN!

Sådär då va jag äntligen hemma efter en mysig dag =)
När jag kom till Mathias så satt vi oss på hans baksida och solade, varmt och skönt var det verkligen, synd att vi inte började tidigare så vi hade fått bästa solen som ger mest färg ;)
Sedan åt vi iaf lite, va egentligen inte ett dugg hungrig men mathias tvingade mig att äta så fick väll i mig lite iaf ;p
Sedan rullade timmarna på och 21.51 tog jag tåget hem då han skulle ut, jag hade också tänkt dra ut idag men det känns så sent om ja ska fixa mig nu och festen ja isåfall tänkte dra till är i rönninge så kommer ju inte vara dör förens typ 12 så då kan jag lika gärna ta en hemma kväll bara =)
Nu när jag kom hem så åt jag grillat! så jäklans gott!!!!

Imorgon då, ska ju bli uppemot 30 grader sägs det så hoppas på att det stämmer också! Isåfall ska jag gå upp i bra tid och gå ut och sätta/lägga mig i solen och steka, sen funderar jag på att åka förbi camilla och kanske ta en fika, vet precis vad jag ska köpa med mig isåfall ;) men de kan jag itne skriva här för då finns de ju risk att sötnosen ser ;)
Sen på kvällen får vi se om ja drar ut någonstans eller om ja e med Mathias, det är iallafall mina planer för morgondagen men vi får väll se om dom håller i sig ;)
puss!!


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0