HEMMAFRU!

Vet ni va ja precis har gjort??
Jag har bakat!!! tihi! Va ju så himlans chokladsugen så gjorde en sak som smakar choklad, tänker inte berätta vad än för först måste ja se om ja lyckades och att de smakar gott annars har jag ju gjort bort mig hahaha!!
Men vi håller tummarna på att allt går vägen, ja har ju trotts allt agerat hemmfru ;) eller ngt, har lagat mat, diskat och bakat och tänkte faktiskt tvätta också men gör ett stopp vid datan för att samla på mig lite krafter ;)

Guud vad jag längtar efter .......!!!!! Gaah! gör allt för att tiden ska gå!!
aja nu ska ja slänga igång en tvättmaskin och titta om de ja bakade blev bra, see ya!
puss!!!!


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0