HEMMA NU..

Sådär äntligen hemma igen och måste börja med att säga SATAN vad varmt det är ute!!! Trodde ju nästan man skulle svimma på bussen eller något, kände hur jackan började klibba, blä...
Och sen vill jag åter igen säga förlåt för dålig uppdatering, ska inte vara så men ibland hinner man bara inte med, hela gårdagen spenderade jag i alla fall med Mathias, det var tänkt att han skulle åka hem på kvällen men jag tjadade på honom lite så det slutade med att vi gick ner till handlarn och köpte choklad och cola istället och hade det mys, och till middag käkade vi kina mat, mums!!

Idag iaf så jobbade jag på riiktigt bra i skolan! Tapetserade klart heela mitt bås, så nu imorgon ska jag till skolan vid 11 och bara måla min dörr och täcka av golvet och sedan e jag klar, hann med hela kursen, fan va grym jag e!!! =)
Matte prov efter det iaf och kan väll inte säga att de gick direkt bra, fattade typ ingenting denhär gången, tyckte frågorna va konstiga och ja va inte den enda att tycka det...
Efter matten iaf så drog jag och camilla till stan eller först till huddinge där vi köpte glass(a) sedan till stan där hon skulle byta sin stav i tungan men blev inte så, hon köpte bara en ny stav och sedan drog vi in på H&M där jag köpte en mascara och sen toffsar som veeerkligen behövdes!
Sa ju förut att ja skulle shoppa i stinsen idag men blev inte så, orkade verkligen inte men kanske tar det imorgon istället =)
aja nu ska jag hoppa in i duschen och lite så, sover förmodligen hos älsklingen inatt =)
puss på er!


Bytte direkt om till shorts och linne och satt upp håret när jag kom hem! =)
Tog bort sminket gjorde jag också, så himla skönt!! =)

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0