HEMMA IGEN..

Tjabba!!
Kom precis hem från Kista efter lite shopping ;)
Jag åkte ju med Camilla och Ellen till huddinge centrum efter skolan och åt på McDonalds, våran luch fick de bli eftersom vi inte ätit något.
Jag gick in på Glitter i huddinge för att titta efter öränhgerna jag vill ha som passa till min nya klänning, jag har ju 7 hål i öronen, 4 på ena och 3 på andra, så då brukar jag ha 5 st små blingbling örhängen och sen ngr andra i dom andra 2, och till klänningen ville jag gärna ha rosa blingbling, men dom hade inga fina på Glitter där så jag åkte själv till Kista istället, hittade ngr finare där men fortfarande inte dom jag ville ha menmen de får duga =) så köpte dom, hårspray, ett vitt midjeskärp och ett par leggings som e "trasiga" fram, svårt att förklara men får lägga upp bild när jag har dom på mig ngn gång =)
Jag åkte iaf hem sen och precis när jag kliver av bussen så börjar det regna, sjukt konstigt för först var det ju strålande sol, men det är inget man kan göra åt ;pp
puss!<33

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0