HÅRSPRAY OCH JOBB ;p

Måste bara börja med att säga att hårsprayen jag köpte igår är min absoluta favorit!!!, funkade ju as bra och blev precis som jag ville OCH det höll i sig, plus att det knappt kändes på håret att jag hade hårspray i.
Iof så vet ja ju inte om jag bara hade en bra hårdag eller om den fatiskt är så bra, men jag håller tummarna på att det är så bra ;)

Nu har jag iaf ätit och är proppmätt och lite uttråkad, frågan e vad man ska hitta på, vet inte om jag orkar ringa någon och hitta på ngt med tanke på att jag e sjukt trött, de kanske skulle underlätta med en kopp kaffe eftersom jag itne drack det på hela dan igår och har inte druckigt något idag heller, hur har jag överlevt?? :O
Men iaf, orkar inte sitta hemma heller, suck vad svårt det blev nu då, skulle va nice att ta en fika med några av vännerna men då kommer nästa problem, jag har en liten penga kris nu så fram till den 25 e jag heelt pank! Fan asså! (a)

Får se hur det blir med detdär sommarjobbet föresten, killen som fixade det åt mig va inte som jag trodde han skulle vara och nu e han typ sur så får väll se hur det blir med det, tror iaf jag ska åka med ett CV till en skoaffär jag vet som jag och mamma småpratade lite med förut, de kan ju hända att det är försent men vafan håll tummarna!! =)
aja får väll fundera lite på vad jag ska hitta på nu.
puss!!


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0