HAR BARN NUFÖRTIDEN SÄMRE HUMOR??

blä, tråk att vara hemma, jag hade ju sett fram emot en dag på gymmet idag, mennej självklart ska jag dra på mig en förkylning uschusch!! Jag nyser konstant, kan man drabbas av nyssjuka?? haha! ;pp

Jag har iaf precis legat i sängen och tittat tv, började med bra program men sen började jag av ngn anledning titta på barnkanalen varför vet ja inte men man blir ju förvånad över hur jäkla dåliga program de finns!! Jag kommer ihåg att när man själv var liten så var barnprogramen roliga, nu är dom ju skti tråkiga och dåliga, nu kanske ni tänker: men åh pucko det är ju du som blivit äldre och fått annan humor.. Men det beror faktiskt inte på det, för ibland händer det att man fastnar framför något som gick på tv när man själv var liten och det tycker man fortfarande e kul!!
Så jag förstår inte, får barn sämre och sämre humor eller blir programen bara sämre och sämre?? ;p aja slut pratat om de nu ;p

Jag har iaf gjort en nyttig sak idag och de va att fixa mat, det fick bli sallad med lax och sen kräftröra till, mums!
Nu är ja grymt godis sugen men finns inga godsaker hemma, suck -.-
Menmen vi fick ett nytt badkar igår så ja tänkte faktiskt inviga det nu ;) Mamma gjorde det igår men jag måste ju också göra det mohaha!
puss!!

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0