GYLLEN BRUN IGEN!!

Hello darlings!!! Nu e jag bruuun!!! Älskar precis efter man har solat och man e sådär härligt gyllenbrun, lite av färgen tonas ju bort sen efter ett tag men precis när man kommer upp från solariet e man verkligen jätte brun, love it!!
Aa ni förstår ju säkert att jag precis legat i solariet.
På torsdag fyller min kompis Emelie år så hon kanske skulle ha ngn fest eller något på fredag och tänkte hinna med att sola där innan igen, så man bli sådär skit snyggt brun, älskar verkligen att vara brun, gör inte ni??
Dock inte för brun innan sommarn för man måste låta riktiga solen få göra sitt sen på sommrarna på stranden =)

Jag skrev ju i tidagre inlägg att jag och camilla glömt spika i spikarna i fönstrena i skolan och de och att vi skulle fixa de lätt imorgon, men kom på att där ljög jag lite, För vi är ju fan lediga imorgon!!!! Jääjj feeeett nice!!
Så morgondagen ska jag faktist gå upp ganska tidigt ändå trottsallt, sådär vid 8 tiden, börja med att städa akvariet, sedan åka till Jakobsberg och följa med camilla till ungdomsmottagningen, efter det måste jag faktsiskt till skolan en snabbis för att hämta ett häfte, har nämligen prov på onsdag -.-
Sedan förbi apoteket och hämta upp p-pillren, vidare hem, städa lite kanske om de behövs och sedan kommer mathias, så trotts att jag är ledig är dan fullbokad.
Aa sen på kvällen imorgon då lär det ju bli en massa plugg somsagt. vad ska ni själva gör imorgon? planerat ngt än??

Nu ska jag iaf titta runt lite på nätet, kolla efter lite praktikplatser och sedan efter några timmar ska jag nog ta mig ett varmt och skönt bad! eller en dusch =)
see you puss!!


Längtar till sommaren!!
Bad, sol och stek!!

(bild från i somras)

Kommentra
Jag har talat: Millan

damit tack för lite påminelse, jag följer med till skolan -.- sen hem och solar :D

2009-05-04 @ 21:09:56
URL: http://camillabuhl.blogg.se/
Jag har talat: Millan

damit tack för lite påminelse, jag följer med till skolan -.- sen hem och solar :D

2009-05-04 @ 21:10:14
URL: http://camillabuhl.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0