GODNATT!!

Usch vad tiden började gå segt helt plötsligt.. kanske beror på att nu är det bara ca 45-60 min tills Mathias är här och bara för det så går de segt.
Måste bara säga faaaan vad ljust det är ute!!! brukar inte vara uppe såhär sent, eller ska jag säga tidigt?? men nu när ja tänker efter, så brukar ja ju fan nästa gå upp vid denhär tiden på skoldagarn, brukar gå upp vid 5 och nu e klockan 4, men inte tänker ja på att de e såhär jäkla ljust ute då, menmen det är skönt på morgonen när man sovit en hel natt men nu är de bara jobbigt för de känna itne som någon kvälls stäming trotts att jag är galet trött.
Men nu ska jag faktiskt stänga av datorn och inte starta den förens imorgon när jag känner för det =)
Tänkte borsta tänderna och sen vet ja itne riktigt vad ja ska göra för att få tiden att öka på lite, funderade på att lägga mig i sängen men vid närmre eftertanke känns de bara riktigt dumt för risken är att ja somnar bara ngr minuter innan ja ska springa och öppna, men får väll vara lite finurlig och hitta på ngt som sista minutrerna,
puss och godnatt!!!

Kommentra
Jag har talat: Marielle

Nu har jag startat upp en ny tävling. Gissa bilden och vinn lyxiga priser! Kram

2009-05-24 @ 14:31:39
URL: http://marielle.missworld.se
Jag har talat: S A N D R A T J U L I N S

Här är ännu en favorit från Nick Pitera!

Vad tycker ni ? http://sandratjulins.blogg.se/2009/may/nick-pitera-part-of-your-world.html#comment

2009-05-24 @ 14:41:54

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0