GODMORGON VÄRLDEN! =)

Nu är jag helt klar! nästan iaf(a) ska äta upp, borsta tänderna och packa ihop grejerna och sen ska jag kila iväg till bussen, men tänkte somsagt hinna med ett blogginlägg innan =)
igår när ja skulle plocka undan lite i mitt rum så märkte jag att ett av mina ljus har runnit stearin ner på en toalettrulle och stearinet såg med lite fantasi ut som en liten tomtenisse med långa ben så jag och mamma va lite finurliga och tog bort staringet från pappret så nu sitter den i en stol på min hylla haha!
(tryck på bilderna så blir som större)


har somsagt varit uppe sen klockan 5 och om ca 15 min går min buss så ska kila nu puss!!!
hörs efter skolan, ha en grym dag babes ;)


Kommentra
Jag har talat: Linnsus

NIce blogg

2009-05-18 @ 13:14:37
URL: http://typva.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0