GODMORGON!

Hejhej alla pigga och glada =) Nu har jag varit uppe sen klockan 5 imorse och jag blev precis klar =)
Jag orkade varken torka eller platta håret igår efter att jag duschat så jag gick och la mig med blött hår och plattade nu på morgnen istället, skönt att få lite extra sömn men de betydde ju också att ja inte kunde snooza imorse menmen vad ska man göra liksom ;)

Skolan börjar 8.10 idag igen och innan ska jag möta mathias så ska vi äta frukost i kafét tillsammans, eller aa han ska äta och jag ska dricka kaffe så de ska bli kul att träffa han igen =)
men skriver när jag kommer hem, kommer formidligen någon bild på också =)
puss! ha e super bra dag!!

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0