GÅRDAGEN

Klockan e strax 12 och jag kom hem för ca 1 timme sen, det blev somsagt till ändrade planer igår efter skolam, hade ju planerat att åka hem och ta de lungt och massera nacken och shit men så blev de garanterat inte...
Jag fick ju pratkit plats hos Mathias pappa så jag väntade på Mathias i huddinge centrum för att sedan kunna åka hem till honom och så skulle hans pappa fylla i lappen och lite så.
Vi var hemma hos Mathias ett tag och jag knarkade huvudvärkstabletter på högsta grad haha!
Vi drog iaf till farsta centrum där vi köpte hårfärg och hårwax till Mathias, sedan drog vi hem till honom igen och färgade håret på honom, de fick bli mörkbrunt =)
Haha gick ni på den?? ;) Nej det blev faktiskt blondare, men som jag förvarnade han innan för så kan det ju bli lite gulaktigt och det blev det men inte så man reagerar på det så mkt, bara använda silverschampoo så försvinner det, så de blev snyggt. När han duschade så kom skummet från schampoot upp i golvbrunnen och började bubbla upp, shit va ja skratta haha! jag med min dålig humor(a) är grymt lättroad men ett gott skratt förlänger livet så ja kommer leva jävligt länge mohaha ;)
Sedan drog vi till hans mormor och käkade middag och sen hem till honom igen. Han drog till mirran och jag stannade kvar hemma hos honom och sedan sov jag där, orkade inte åka hem själv vid 12:P


aa och idag har ja inte gjort mer än att åka hem, han skulle jobba kl 11 så ja åkte också då, nu ska jag väll kanske bada och lite så och sedan fixa mig och sen höra vad som händer ikväll, tror de blir grillning med adam och ett gäng av hans kompisar så de bli nog kul =)
puss<33


Jag igår..

Kommentra
Jag har talat: Anonym

haha du e största toffeln efter mathias :O Stannar hos han medan han är påkrogen? Snälla, ha ett liv utanför han också:)

2009-05-17 @ 13:03:04

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0