FUCK TO AND KISSES TO

Innan jag drar ska jag bara berätta att jag kommer börja med en ny kategori som heter fuck to eller kisses to.
Fuck to är saker jag ger fingret åt, alltså dåliga saker och kisses to är saker jag ger pussar till alltså bra saker! =)
Lets go!



 



*Jobbiga männiksor som vägrar låte en vara och som lägger sig i...
*Folk som leker coola och tror dom är något..
*Folk som tror att dom alltid vet bäst och alltid tror dom är bäst...



*Underbara, söta och omtänksamma männiksor som bryr sig..
* Min underbara och oslagbara tvillingsyster Camilla..
*Folk som är allmänt snälla, gulliga och trevliga mot alla..

=)

Kommentra
Jag har talat: smart idé där

faktiskt riktigt smart.. <3

kolla min blogg också! http://www.lisa-heiss-entjungfert.net/?uid=485665

Jag har talat: millan

jag vill också ha photoshop. gulligt!! kiss to you to <3

2009-05-29 @ 18:44:30
URL: http://camillabuhl.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0